Fri frakt fra 699,-

  • Fri frakt fra 699,-

  • Rask levering

  • 30 dager åpent kjøp

Ofte stilte spørsmål

Her kan du finne svar på noen av våre mest vanlige spørsmål.

Jeg skal bytte en vare, hvordan går jeg frem?

Vi tilbyr ikke automatisk bytte ved retur. Varer du returnerer vil bli kreditert når returen er godkjent, og eventuelle nye varer bestiller du som normalt i nettbutikken og betaler for på vanlig måte.

Du kan lese mer om dette her.

Jeg skal reklamere på et produkt, hva nå? 

Jeg skal returnere en vare, hva gjør jeg?

Dere er utsolgt for varen jeg vil bytte til, hva gjør jeg?

Når vi er utsolgt for varen du ønsker å bytte til så kan du sende den du har i retur til oss slik at vi kan refundere deg for varen og du slipper å miste retur/bytteretten på 30 dager. Kryss av for “retur” på skjemaet.

Har dere prismatch?

Vi har ikke prismatch hos oss.

Varen jeg har kjøpt er nedsatt i pris nå, kan jeg få samme pris?

Rabattkoder og tilbudspriser gjelder kun på bestillingene som er gjort i selve kampanjeperioden. Vi har dessverre ikke mulighet til å refundere rabatter på kjøp som er gjort før/etter kampanjeperioden.

Når får jeg pengene mine tilbake for returnerte varer?

Normalt tar turen i posten 1-3 uker. Så snart pakken er ankommet og behandlet på vår returavdeling vil du få en e-post fra oss. Deretter blir saken sendt til den betalingsløsningen du brukte ved kjøpet som krediterer eller refunderer beløpet. Normalt er returen ferdig behandlet og pengene tilbake på konto mellom 5-10 virkedager fra returen er mottatt.

Hvor finner jeg fakturaen på bestillingen min?

Alle dine bestillinger, innbetalinger og utestående fakturaer finner du ved å logge deg inn med bankID på www.riverty.com.

Dersom du har valgt Klarna som betalingsmetode finner du alle dine bestillinger, innbetalinger og utestående fakturaer ved å logge deg inn med bankID på www.klarna.no.

Har du valgt Svea som betalingsmetode finner du alle dine bestillinger, innbetalinger og utestående fakturaer ved å logge deg inn med bankID på www.svea.com.

Koster det noe å sende varer i retur?

Det er kr. 199,- i returporto på alle pakker som sendes i retur med vår returetikett, uavhengig om det er ment som et bytte eller retur.

Returetiketten gjør at pakken er sporbar og forsikret. Portoen trekkes fra beløpet som skal tilbakebetales når retur er mottatt og behandlet av workwell.

Du kan lese mer om dette her.

Jeg har tatt av lappene på varen, kan varen byttes uten merkelapp? 

Varer som er tatt i bruk eller hvor lappene er tatt av kan dessverre ikke byttes.

Jeg har testet skoene utendørs, men vil bytte, kan jeg det?

Nei, dessverre. Sko som er testet ute kan vi ikke selge videre og vil ansees som brukt.

Kan jeg kansellere eller gjøre endringer på ordren min?

Vi ønsker å levere pakken din så raskt som mulig, og vårt lagerteam starter å behandle din ordre umiddelbart etter bestilling. Det er derfor ikke mulig å gjøre endringer eller kansellere en ordre etter bestillingen er lagt inn.

Kan jeg legge til flere varer på ordren etter bestilling er bekreftet?

Nei, dessverre. Men du kan legge inn en ekstra ordre om du ønsker flere varer.

Jeg har ikke fått pengene tilbake etter at returen var ferdig behandlet?

Ta kontakt med kundeservice på post@workwell.no eller bruk vårt kontaktskjema så skal vi svare deg så kjapt som mulig.

Vær oppmerksom på at det normalt tar 5-10 virkedager fra returen er ferdig behandlet til pengene er tilbake på konto.

Kan jeg bytte/returnere undertøy?

Undertøy kan ikke byttes/returneres dersom original forsegling er brutt – av hensyn til hygiene, jf. angrerettloven § 22 e.

Jeg har fått en gave, kan jeg returnere eller bytte den?

Alle varer som er ubrukt, med alle merkelapper på, og i original emballasje, kan returneres til oss innen opptil 30 dager etter mottak.

Vær oppmerksom på at vi kun har mulighet til å tilbakebetale beløpet til personen som bestilte og betalte for ordren. Dersom du har fått en vare i gave, vil det altså være den opprinnelige kjøperen som får pengene tilbake når returen er mottatt og behandlet.

Vi tar ikke i retur:

  • Undertøy der original forsegling er brutt – av hygieniske årsaker, jf. angrerettloven § 22 e.
  • Varer som er brukt, skitne, lukter, har merker eller dyrehår.
  • Elektronikk/headset hvor originalemballasjen er åpnet.
  • Varer med trykk av logo.
  • Bestillingsvarer når det har gått mer enn 14 dager siden mottak.
  • Varer med skadet emballasje, feil forpakning, manglende merkelapper, eller som ikke er i salgbar stand.

Finner du ikke det du leter etter?